KDE 3 kai Ellinika

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Wed Feb 20 00:01:03 EET 2002

> ως συνήθως, κάτι δεν έχεις κάνει σωστά στο configuration.

Ωραία. Μπορείς όμως φίλτατε να φανταστείς ΠΟΙΑ ρύθμιση
δεν με αφήνει να γράψω τόνους ΜΟΝΟ στην κονσόλα του KDE;
Και επίσης, μπορείς να φανταστείς γιατί με το KDE3 δεν υπάρχει
το πρόβλημα (με τις ίδιες ακριβώς ρυθμίσεις);
Σε μερικές άλλες εφαρμογές, ενώ στην αρχή δουλεύουν
οι τόνοι μετά σταματούν. Με επανεκκίνηση της εφαρμογής
επανέρχοντια οι τόνοι. Σε KDE 2.2.1 με SuSE 7.1 δεν είχα
κανένα πρόβλημα πουθενά.

Και μια ωραία εξέλιξη: πλέον στο KDevelop, μπορείς να γράφεις
ελληνικά στον editor του κώδικα και να τα βλέπεις σωστά, όχι
??????. Χαίρομαι πολύ που επισήμανα το πρόβλημα. Πάνω στην
ώρα που σκέφτομαι να ξαναρχίσω να γράφω C++...

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net