KDE 3 kai Ellinika

v13 at priest.com v13 at priest.com
Mon Feb 18 19:31:00 EET 2002

On Monday 18 February 2002 12:09, DJ Art wrote:

> δεν έχω δεί το changelog, αλλά από τα screenshots, ναι, κι εγώ δεν θα
> το ονόμαζα 3.0, αλλά π.χ. 2.3.0. (εξάλλου, είναι κοντά στο τέλειο το
> 2.2.2. Εγώ δεν θα περίμενα κι άλλη αισθητική αλλαγή.)

Praktikta to idio einai... Oi alages einai stin qt kai to kde3 einai
prosarmogi pano se ayti.
btw. Exei kati APARADEKTO.. To copy-paste einai ksexoristo gia ta progs toy
kde kai ksexoristo gia xterm klp. Ta prgos toy kde xrisimopoioyn mia istoria
san clipoboard, tin opoia tin eixe kai sto kde2 kai itan poly kali kai poly
boliki, alla den itan ksexoristi.. Tora gia na kaneis copy-paste apo xterm se
kde prog, prepei na to dialekseis to text, na pas sto clipboard, na
dialekseis to text kai meta na pas na kaneis paste.. mprrrr.. xali mayro.
Reinventing the wheel tha'lega. Skepsoy oti sto kwrite eno mexri tora doyleve
apsoga, tora sernetai kai oi seires arxizoyn na metrane apo 1, alla stin
mpara fenetai na arxizoyn apo 0..  Genika den me ikanopoihse pera apo mia
poly kali eksypnada sto kmail gia ta pgpgpgpg signed messages, h opoia lynei
kapoia prob poy yparxoyn me alloys mailers.

<<V13>>