remote IP loopback?

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Mon Feb 4 12:01:05 EET 2002

Hmmmm kali i skepsi sou me to ipchains alla omos i diki mou gnomi einai
na dokimaseis kati pio aplo.
Diladi prota na energooiiseis to ip forwarding ston kernel sou, kai meta
na valeis deyteri IP sto lo0 interface sou mia kanoniki IP kai na
dokimaseis an to "ftaneis" me ping ktl ktl. Giati to na ftaneis to
192.168.0.10 ( ksero oti einai gia private use apla evala mia IP pou mou
irthe sto myalo !!! ) kai na mi ftaneis sto 192.168.0.11 pou einai sto
idio mixanima einai mallon giati to mixanima i o teleytaios HOP prin apo
to mixanima sou den kserei pos na diaxeiristei ti sygkekrimeni IP.
  Elpizo na se diafotisa me tin ieda mou. Oti xreiasteis sti diathesi sou.
  Filika
   Stamatis