remote IP loopback?

Stelios Bounanos sb at dial.pipex.com
Mon Feb 4 11:57:01 EET 2002

On Mon, Feb 04, 2002 at 10:43:10AM +0200, Tasos Kotaras
 <akota at intranet.gr> was rumoured to have said:

> Geia xara
>
>   Teleytaia pou ekana debugging se enan ehternet driver, moy katebhke h
> faeinh idea na kanw ena loopback se ena apomakrysmeno PC, dhladh na
> steilw IP kinhsh se ayto kai na thn parw aytoysia pisw. To local
> loopback (na steilw sto localhost dhladh) den moy eftane. H idea poy exw
> einai oti 8a prepei na stelnw se mia epilegmenh IP diey8ynsh sthn opoia
> na exw 8esei ws gateway to remote PC (me thn entolh route), kai sthn
> synexeia to remote PC, me kapoion "magiko" tropo na allazei to
> destination ston header toy paketoy, wste ayto na katalhgei pisw sto
> arxiko PC. Edw kollaw! Sto documentation toy ipchains den fainetai na
> einai ayto dynaton (ektos isws me masquerading;) Den eimai sigoyros
> omws. To exei kanei kaneis ayto;
> A, kai kati allo. To "ipchains -C"  poy bgazei output; To documentation
> den me diafwtizei ka8oloy.
>
> Ka8e boh8eia eyprosdekth

To netfilter twn 2.4.x kernels exei to ekshs, poy den exw dokimasei
all apo thn perigrafh mallon 8a kanei ayto poy 8eleis an to remote PC
exei 2.4 me netfilter kai iptables:

MIRROR target support
CONFIG_IP_NF_TARGET_MIRROR
  The MIRROR target allows a filtering rule to specify that an
  incoming packet should be bounced back to the sender.

> Tasos Kotaras
> INTRACOM

Rgds,
/-sb.

--

Stelios Bounanos <sb at dial.pipex.com>          /*\
  ..............7500000 years later:          \ /  ASCII Ribbon Campaign