Netmod usb kai suse 7.3

Nikolaos Ladis nikosladis at yifan.net
Sat Feb 2 02:16:01 EET 2002

On Fri 01 Feb 2002 19:41, you wrote:
> Telika me th syndromh twn palikariwn pou me bohthisan to netmod
> doulepse.Thelw na eyxarsithsw osous ekanan ton kopo na apanthsoun.Ws
> epilogo synantw kati periergo sthn syndesh mou.Enw trexw to wvdial apo
> console kai to kleinw gia prwth for a, meta adynato na xanakanw
> initialise to modem .Eite to modem thewreitai oti einai "in use" eite
> dinei thn prwth entolj AT kai meta kollaei.An kai trexw to 2.4.16 kernel
> ths suse gia na to kanw na doulepsei epeita apo thn swsth protroph tou
> Nikou Ladi, prpei na xanakanw reboot gia na xanasyndethw...poly
> periergo...
> Xilia eyxaristw se olous se kathe periptwsh
>

> Iwsif

Einai akrivos to deftero skelos pou sou elega :
Sou episinapto ta arheia tis SuSE se pdf format ta opoia perigrafoun tin lisi
tou provlimatos sou. Proerhontai apo to support tis SuSE...
Ta en logo arheia gia harin tou bandwith den proothountai stin lista..
Gia perissoteres plirofories pigene edo:
http://sdb.suse.de/cgi-bin/sdbsearch_en.cgi?stichwort=USB

Filika
Nikos Ladis