sendmail / queue

Alexandros Droseltis alexandros.droseltis at berlin.de
Tue Dec 31 17:38:01 EET 2002

On Monday 30 December 2002 18:16, Christos Cheretakis wrote:
> Alexandros Droseltis wrote:

>    Από τα μηνύματα που βλέπω, γι' αυτά τουλάχιστον τα προβλήματα πιθανές
> λύσεις θα ήταν τα εξής:
>
> * να προσθέσεις τον εαυτό σου στους trusted users, που γίνεται με έναν
> από τους παρακάτω τρόπους:
>   - γράφεις το username στο αρχείο /etc/mail/sendmail.ct, τουλάχιστον
> εκεί βρίσκεται στο RedHat
>   - το προσθέτεις στον ορισμό του macro T, σε μια γραμμή που ξεκινάει με
> CT στο αρχείο sendmail.cf, που λογικά παντού θα πρέπει να βρίσκεται στο
> /etc

Σ' ευχαριστώ για την απάντησή σου. Έριξα μια ματιά στο README του sendmail. Η
έκδοση που έχω έχει αλλάξει κάποια αρχεία, όπως αναφέρεται στο README. Γράφει
λοιπόν, ότι αντί για το /etc/sendmail.ct υπάρχει τώρα το
/etc/mail/trusted-users . Έβαλα λοιπόν το username μου (alex) στο τέλος του
αρχείου αυτού, και στο sendmail.mc πρόσθεσα τη γραμμή

	FEATURE(`use_ct_file')

Μετά την εκτέλεση του m4, στο παραχθέν sendmail.cf το τμήμα Trusted Users έχει
ως εξής:

#####################
#   Trusted users   #
#####################

# this is equivalent to setting class "t"
Ft/etc/mail/trusted-users
Troot
Tdaemon

Όπως διάβασα, το Ft σημαίνει ότι συμπεριλαμβάνεται ένα ολόκληρο αρχείο, στην
προκειμένη περίπτωση το /etc/mail/trusted-users, που είναι και το σωστό. Παρ'
όλ' αυτά όταν τρέχω το «sendmail» ως user, παίρνω το μήνυμα[1]

alex at linux:~> /usr/sbin/sendmail -q -Ac
alex at linux:~>

Δοκίμασα να βάλω χέρι στο .cf προσθέτοντας τη γραμμή

Talex

με τα ίδια αποτελέσματα. Καμιά ιδέα;

>    Αν καταλαβαίνω, το sendmail σου έχει ήδη δηλωμένο κάποιο mail relay,
> ένα server δηλαδή στον οποίο θα προωθεί όλα σου τα μηνύματα κι εκείνος
> είναι που ζητάει authentication και όχι ο δικός σου, σωστά;;;

Σωστά! Τελικά αυτό το έλυσα εισάγοντας έναν mail relay που ζητά
«sendmail» ως root.

>    /usr/share/sendmail-cf/README είναι γύρω στις 60 σελίδες, οπότε θα
> 'χεις κάτι να περάσεις αυτές τις κρύες γερμανικές μέρες ;-) Για αρχή σου
> στέλνω το δικό μου, που είναι σε παρεμφερές configuration.

Ευχαριστώ για το αρχείο και την υπόδειξη! Οι μέρες είναι κρύες και ιδανικές
για διάβασμα... :-)

Γεια χαρά και καλή χρονιά σε όλους!
Αλέξανδρος

[1] Η εντολή τελικά είναι αυτή που ακολουθεί. Το mutt έστελνε τα mails στην
ουρά /var/spool/clientmqueue/ (ευχαριστώ το Γ. Κεραμίδα).