Linux + ibook

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Tue Dec 31 04:49:01 EET 2002

On Tuesday 31 December 2002 06:03, Apollon Koutlides wrote:

> θέλω το τηλέφωνό της. Έστω και 090-.

(αστείο)

<nasty>
να σας την τυλίξουμε τη μύγα ή θα τα καταφέρετε και έτσι; :)
</nasty>

 akribws pragma. oxi, den perimenw na to katalabeis prin perasoun

> OK, έχεις κάνει την παρεκτροπή hobby - και περί γούστων, κολοκυθόπιτα
> (με τη ρίγανη). Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω τον νταβατζή στα βίτσια
> σου, ούτε να ταλανίσω περαιτέρω τη λίστα με τα δικά μου - ωστόσο *φρρρτ*

 κίτρινη κάρτα για κιτρινισμό στη LUG (yeah, right, τι πρωτότυπο): η
> εμπλοκή τρίτων σε άσχετο και ήδη personally-insulting thread είναι
> αντικανονική και τιμωρείται με segfault εκτός αν προηγηθεί από extern
> δήλωση.

Αν κρίνω από τα αστεία σου, συγνώμη[0] αλλά φαίνεται ότι κάνεις πολύ παρέα
με πολυτεχνίτες :-)

> (Like you would - or even could - care...)

 είναι μπουζούκια. OK, I get your point!

 egrapses esu paralogismos.

> you got the "anal" part right :>

και δεν ξέρω πως, αλλά έχει κυκλοφορήσει η φήμη ότι εγώ πηδάω τη συζήτηση 8)

[0] offence intended :)

--
Use the fundamental control flow constructs.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)