Linux + ibook

Apollon Koutlides apollon at vizzavi.gr
Tue Dec 31 03:59:01 EET 2002

Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

>den 3erw, alla afou endiaferesai, rwta th.

θέλω το τηλέφωνό της. Έστω και 090-.

>Αμέεεε όλη την ώρα! :) όσο είναι και "τεχνολογία" το ίδιο πράγμα εδώ και χιλιάδες χρόνια! :) πολύ διαβασμένο σε βλέπω...
>
>polu e3upno se kobw. nai, akribws oso kai o oros texnologia shmainei to idio
>akribws pragma. oxi, den perimenw na to katalabeis prin perasoun 12 wres
>apo otan phres to teleutaio xapaki (h xapakwmenos eisai, h se lene mixalh
>kai mallon to prwto se sumferei).

OK, έχεις κάνει την παρεκτροπή hobby - και περί γούστων, κολοκυθόπιτα
(με τη ρίγανη). Δεν είμαι διατεθειμένος να κάνω τον νταβατζή στα βίτσια
σου, ούτε να ταλανίσω περαιτέρω τη λίστα με τα δικά μου - ωστόσο *φρρρτ*
κίτρινη κάρτα για κιτρινισμό στη LUG (yeah, right, τι πρωτότυπο): η
εμπλοκή τρίτων σε άσχετο και ήδη personally-insulting thread είναι
αντικανονική και τιμωρείται με segfault εκτός αν προηγηθεί από extern
δήλωση. (Like you would - or even could - care...)

you got the "anal" part right :>

Apollon Koutlides
(aka pappous)