easy file manipulation / no mount / filemanager /

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Sun Dec 29 19:46:01 EET 2002

arxeia antigrafi

>easy file manipulation / no mount / filemanager /
>arxeia antigrafi

>V13 v13 at priest.com
>Sat Dec 28 22:44:01 2002

>Den thelo na se apogoiteyso, alla:
>a) Mallon den einai h katalili lista gia tetia anakinosi

giati ;

>b) An prospatheis na eksomioseis to dos tote poios o logos na min baleis dos ?

sto gramma leo kati kai gia ena grafiko front-end

>c) Ta mtools einai ligo.. ehm... palia istoria... Apo to info ton mtools poy
>exo:

>   Note: It is highly probable that the innet address will cease to
>exist after November 1997.  The wauug address is permanent.

sigoura toso ta mtools oso kai o fvwm2 einai palia
istoria alla einai elafria kai ta monadika pou exo
dei na douleuoun apsoga se perivallon me
apaithseis apodoshs kai paragokikothtas apo tous xrhstes.
epishs den yphrxe perithorio gia crash kai den
ypirxan lefta gia isxyra pc (=sun) thn stigmh omos
pou eprepe ta pc na apodosoun ta megista.

ean kapoios exei dei kapoio allo config pou na
douleuei pio aksiopista me ligoteres apaithseis
me xara tha ton akouso.

giorgos tsimaras

(ypirxe kai nfs sthn istoria kai auto itan to
point of failure dikaionontas ton ioannou)