xristes pou erxontai apo windows desktop / win look n feel

zakinthinos at hellug.gr zakinthinos at hellug.gr
Sun Dec 29 19:43:01 EET 2002

>xristes pou erxontai apo windows desktop / win
>look n feel

>V13 v13 at priest.com
>Sat Dec 28 22:39:01 2002

>An baleis fvwm gia na 'eksomioseis' ta win tote eisai kamenos apo xeri.. mono
>se fotografia miazoyn... btw... to fvwm einai arketa poio palio apo ta win
>kai to '98 einai mallon apogonos toy fvwm95 to opoio den einai kati
>kainoyrio..

exo dei xristes entelos amathous se linux
na prosarmozontai poli eukola se ena custom
perivallon fvwm95, otan leo amathous ennow entelws
kai milame gia giro sta 1000 atoma ara kati prepei
ne lei os ergaleio gia enan kalo admin.

den leo oti emathan oloi na douleuoun linux
alla ksero sigoura oti itan paragogikoi.

sta xeria enos empeirou admin ena palio ergaleio
mporei na einai poli apodotiko kai me
poli ligoteres apaithseis apo kati pio
kainourio, poliploko kai me polles apaithseis.
(nai to kde mou afise paidika traumata :)

ta leo auta vasizomenos se mia poli mikri empeiria
tous pos douleuan kapoioi admin, kapoios me megaliteri
peira apo emena isos na exei mia alli apopsi.

giorgos tsimaras