Redhat 8 & CD Mousikis & mp3

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Mon Dec 23 15:18:01 EET 2002

On Monday, 23 December 2002, V13 wrote:

> FUD... H alitheia einai oti osoi poylane mp3 players prepei na dinoyn
kati
> cents gia kathe mia apo tis poliseis toys stoys typoys.. An to dinoyn
dorean
> tote den xreizetai tipota tetoio.. Me tin logiki ayti tha mporoysan
apla na
> to dinoyn dorean stis selides toys (to kanoniko xmms) anti na lene ena
karo
> blakeies sto kosmo.. Oson afora to thema toy GPL, einai kati parapano apo
> bebaio oti kapia/polla apo ta progs poy dinei h redhat DEN einai GPLed
> [...]

 O skopos einai olh h dianomh kapoia stigmh na apoteleite apo mono
eley8era programmata, alla MEXRI na ginei ayto ginontai kapoioi
symbibasmoi. Enas apo tous symbibasmous htan kai to mp3 (peran tou oti
den to eixan skeftei to 8ema licence gia to mp3), alla twra yparxei kati
eley8ero pou na einai mia a3ioprepestath antikatastash tou mp3 (kai kati
parapanw), opote to mp3 efyge apo th dianomh. Me to kalo na fygoun kai
alla...

> [1] Diladi to netscape to dinoyn me GPL license ?

 To Netscape stamathsan na to dinoun! To dinan apo anagkh otan den
yphrxe free antikatastaths tou, alla twra yparxei o mozilla opote kai to
bgalan apo th dianomh entelws.

> [2] H mipos ta .doc, .avi klp klp einai GPLed ?

 Gia ayta ta format den exoun emfanistei yponoies oti mporei na alla3ei
to licence tous kai na mhn mporei na ftiaxtei eley8ero programma pou na
ta xeirizetai. Sto mp3 h fraunhofer aplws ANEXETE ta open source progs
kai DEN mporoume na 3eroume poso 8a synexistei ayth h anoxh. Kalo einai
loipon oloi mas na perasoume se ogg (h se kapoio allo eley8ero format).
 (exete parathrhsei oti KANENA RedHat, POTE den eixe lame mesa? :>)

On Mon, 23 Dec 2002, fateswarm wrote:
> H katastash einai aplh kai exei os ekshs:
>
> 1) Den exei fee gia prwsopikh xrhsh
> 2) Den exei fee gia dwrean dianomh
> 3) Exei fee mono epi ton kerdwn
> 4) H redhat exei mikra kerdh
> 5) H redhat tha eprepe na plhronei ena fee apo ta kerdh ths.

 To 8ema den einai poso xrewnei h fraunhofer. To 8ema einai oti to mp3
einai alysodemeno sth fraunhofer kai ayth mporei na to kanei oti 8elei.
Mporei ayrio to prwi na pei oti 8elei 93453945Euro gia ka8e pwlhsh
proiontos pou exei mesa yposthri3h gia mp3. Mporei na kanei OTIDHPOTE!
Oso den yphrxe a3ios free antikatastaths deixname mia anoxh, alla OXI
PIA! Einai entelws xazo na xrhsimopoiei kapoios to proprietary kai oxi
toso kalo mp3 enw yparxei to free kai kata poly anwtero ogg. ENTELWS
xazo kai ENTELWS e3w apo th logikh tou free/open software. Gyriste sta
windows sas parakalw, pou tairiazoun sth filosofia sas :>