Redhat 8 & CD Mousikis & mp3

V13 v13 at priest.com
Mon Dec 23 14:55:02 EET 2002

On Monday 23 December 2002 02:39, Steve Stavropoulos wrote:
> On Sun, 22 Dec 2002, Nikos Kanellopoulos wrote:
> > Εχθές αγόρασα καινούρια ηχειάκια και είχα
> > την ευκαιρία να δοκιμάσω τον ήχο στο RH 8.
> >
> > Τέλος πάντων, αφού κατάλαβα και επιβεβαίωσα
> > ότι μάλλον αφαίρεσαν την υποστήριξη για mp3
> > (ogg έπαιζε), δοκίμασα να παίξω ένα CD μουσικής.
>
>  Why did Red Hat remove mp3 support from 8.0?
>
> Due to patent licensing, and conflicts between such patent licenses and
> the licenses of application source code, MPEG-1/2 audio layer 3 (mp3)
> support has been removed from applications in Red Hat Linux such as XMMS
> and noatun. Red Hat suggests the use of Ogg Vorbis(TM), an open,
> non-proprietary, patent-and-royalty-free compressed audio format.
> be applied to mp3 technology.

FUD... H alitheia einai oti osoi poylane mp3 players prepei na dinoyn kati
cents gia kathe mia apo tis poliseis toys stoys typoys.. An to dinoyn dorean
tote den xreizetai tipota tetoio.. Me tin logiki ayti tha mporoysan apla na
to dinoyn dorean stis selides toys (to kanoniko xmms) anti na lene ena karo
blakeies sto kosmo.. Oson afora to thema toy GPL, einai kati parapano apo
bebaio oti kapia/polla apo ta progs poy dinei h redhat DEN einai GPLed [1][2]

<<V13>>

[1] Diladi to netscape to dinoyn me GPL license ?
[2] H mipos ta .doc, .avi klp klp einai GPLed ?