προβληματικά mail header

Γιώργος Κεραμίδας keramida at ceid.upatras.gr
Mon Dec 23 02:33:01 EET 2002

On 2002-12-22 12:49, Pavlos Parissis <p_pavlos at hol.gr> wrote:

> Έγω και εγώ το sylpheed σαν MUA, έχεις πρόβλημα και με τα δικά μου
> e-mails?

Το δικό σου Sylpheed είναι έτσι ρυθμισμένο που στο Subject από το
email που έστειλες, δεν υπήρχαν 8-bit χαρακτήρες.  Αν το σώσεις σε ένα
mbox αρχείο και κοιτάξεις με more(1) τι έχει μέσα θα δείς κάτι σαν:

Subject: Re: =?ISO-8859-7?Q?=F0=F1=EF=E2=EB=E7=EC=E1=F4=E9=EA=DC?= mail header

Αυτή είναι η ``ειδική μορφή που φτιάχτηκε γι' αυτό το σκοπό''.  Οπότε
δεν είναι ηλίθιο σαν πρόγραμμα το Sylpheed.  Απλά πρέπει να ρυθμιστεί
σωστά για να μην στέλνει ότι νά 'ναι.

- Γιώργος