connected, but no data coming...

nikos albanopoulos nikosal at otenet.gr
Sat Dec 21 20:48:01 EET 2002

Γεια χαρά.
Είμαι ένα βήμα πριν την απελπισία με τη σύνδεση ίντερνετ στο mandrake
9.0. Δεν είχα καθόλου τέτοιο πρόβλημα στο 8.2 και δεν καταλαβαίνω πού
οφείλεται τώρα. Έχω δαπανήσει ώρες επί ωρών να ψάχνω λύση, αλλά δεν έχω
καταφέρει να σταθεροποιήσω τη σύνδεση. (Επίσης οι συμβουλές τρίτων,
έμπειρων χρηστών εδώ και σε διεθνή groups δεν μου έδωσαν λύση ως τώρα.)

Όποιος έχει κουράγιο ας διαβάσει τα παρακάτω μήπως με βοηθήσει.

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Το μόντεμ συνδέεται κανονικά. Τα 4 λαμπάκια που δείχνουν επιτυχή σύνδεση
ανάβουν. Το network status γράφει established και ο χρόνος αρχίζει να
μετράει. Καθόλου δεδομένα όμως δεν εισρέουν στους φυλλομετρητές (ούτε
έρχεται mail κλπ.).

Πιθανό ζήτημα firewall? πηγαίνω στο κοντρόλ σέντερ, κάνω το firewall
ανοιχτό σε όλες τα προγράμματα (ή μόνο στους φυλλομετρητές κλπ. έχω
κάνει όλου του κόσμου τις δοκιμαστικές εναλλαγές) = καμιά διαφορά. Τα
δεδομένα δεν έρχονται.

Πάω στο κοντρόλ σέντερ να παρακολουθήσω τη σύνδεση (σας θυμίζω ότι έχει
επιτευχθεί). Τι γίνεται εκεί;

90 φορές στις 100 (και είναι... αληθινό το 100, γιατί έχω κάνει
τουλάχιστον τόσες προσπάθειες/δοκιμές), στο φύλλο που γράφει
Πρόσβαση στο δίκτυο

διαβάζω:

Τύπος modem
Διαπαφή ppp0
Κατάσταση -> εδώ γράφει "δοκιμή σύνδεσης" και μετά από 20-30
δευτερόλεπτα καταλήγει να λέει "δεν συνδέθηκε". Αν (λογικά τώρα) πατήσω
το πλήκτρο δίπλα που λέει "σύνδεση" θα πάρω την απάντηση "το μόντεμ
είναι απασχολημένο"!! (Φυσικά, αφού είναι... συνδεδεμένο, αντίθετα από
ό,τι πιστεύει το κοντρόλ σέντερ).

10 φορές στις 100, ανεξήγητα, ή τουλάχιστον χωρίς να κάνω κάτι που
κατανοώ, το κοντρόλ σέντερ βρίσκει τη σύνδεση. Γράφει λοιπόν
Κατάσταση -> συνδέθηκε.
Τότε: Κάποιες φορές έρχονται τα δεδομένα (φορτώνω σελίδες κλπ.) κάποιες
όμως όχι! Ή έρχονται αρχικά και ξαφνικά διακόπτονται (η ροή δηλαδή
παγώνει και πάλι...) ενώ το μόντεμ εξακολουθεί να είναι συνδεδεμένο...

Πατάω τότε το πλήκτρο "αποσύνδεση" από το κοντρόλ σέντερ (σας θυμίζω ότι
βρισκόμαστε στις 10 από τις 100 περιπτώσεις που το κοντρόλ σέντερ
'βρίσκει' τη σύνδεση), οπότε το μόντεμ διακόπτει τη σύνδεση με το
ίντερνετ και τότε παίρνω το μήνυμα "προειδοποίηση, εντοπίστηκε μια άλλη
σύνδεση διαδικτύου που ίσως χρησιμοποιεί το δίκτυό σας".

Τι στην ευχή γίνεται;

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Φιλικά,
Νίκος

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 1
Δεν γνωρίζω αν το πρόβλημα μπορεί να συνδέεται με την αλλαγή που έκανα
στην κάρτα eth0 γιατί με καθυστερούσε 70 δευτερόλεπτα να την ψάχνει
ανεπιτυχώς το pc όποτε ξεκινούσε. Την έκανα λοιπόν στάτικ (και είναι σε
κατάσταση up στο κοντρόλ σέντερ) αφού έτσι και αλλιώς δεν μου χρειάζεται
στα λίνουξ. Όμως, αμφιβάλω ότι αυτό πράγματι μπορεί να είναι το
πρόβλημα, γιατί σε αυτή την περίπτωση δεν θα έπρεπε να έρχονται καθόλου
δεδομένα. Τώρα, μερικές φορές όπως έγραψα παραπάνω (5%) έρχονται. Άρα

και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 2
Ο άλλος πονοκέφαλος μέσα σε αυτές τις δοκιμές, είναι ότι ξεκινώντας το
ppp κάνει κάθε φορά κάπου 40 δευτερόλεπτα να κάνει initialization στο
μόντεμ... Μόνο μετά από τόσο χρόνο ακούω το σήμα του ΟΤΕ και γίνεται η
κλήση (πάντα επιτυχώς όπως γράφω παραπάνω). Γιατί καθυστερεί τόσο στην
(έτσι τη λέει ελληνικά:) "αρχικοποίηση";; Το μόντεμ είναι ένα κρύπτο
σίριαλ, που δουλεύει άψογα με τα win2k και δούλευε εξίσου άψογα με το
8.2 // τελος