system crash - APIC error - SOLVED

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Wed Dec 18 20:00:01 EET 2002

On Wednesday 18 December 2002 19:09, V13 wrote:
> On Wednesday 18 December 2002 09:48, Leonidas Papadopoulos wrote:
> > Dokimasa polla xoris apotelesma. (ebgala to hdparm, evgala thn
> > yposthrijh ACPI apo ton kernel .....den 8ymamai ti allo)
>
> Pliroforiaka.. to APIC den exei kamia apolytos sxesi me to ACPI (pera toy
> anagramatismoy)...

Pliroforiaka... to ACPI dunhtika exei sxesh me otidhpote exeis panw sto
mhxanhma sou. Epishs einai apo ta liga pragmata pou aggizei to(ta) apic
pera apo ton standard kwdika kai gia auto einai prwto sth lista twn aitiwn
pou prepei na apokleiseis prin katallh3eis sto "mallon einai hw prob".

aggelos at erwin:acpi> pwd
/home/aggelos/src/linux/linux-05-12-2002/drivers/acpi
aggelos at erwin:acpi> grep -ri apic * | wc -l
      72
aggelos at erwin:acpi>

(fusika den anaferontai ola ta lines sto idio apic)

kai bebaia uparxei kai h fusikh prokatalhpsh apenanti sto acpi pou, mporei
na mhn ta prokalei alla, h apenergopoihsh tou sumbalei sthn e3afanish enos
swrou problhmatwn :)

> gia ayto kai den sto proteine kanenas

ela re, plaka ekana. den me lene kanena, aggelo me lene. mono allos enas thn
exei pathsei me auto, prin apo polla xronia, apo enan tupo pou ton elegan
odussea.

h pali, an gia auto ginetai olo to 8ema, mporeis na me les kai 8uma 8)

--
Don't diddle code to make it faster - find a better algorithm.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)