Mathematica v4.0 + Linux

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Mon Dec 16 00:22:01 EET 2002

On Sun, Dec 15, 2002 at 05:21:29PM +0200, drcypher wrote:
> Γεια σε όλους!
>
>   Τον τελευταίο καιρό ψάχνω να βρω ποια είναι η τελευταία έκδοση του
> Mathematica για Linux, μπας και την πάρω από κανέναν πλανώδιο (σε ΤΕΙ,
> κτλ). Το μόνο που έχω βρει είναι ότι η τελευταία έκδοση είναι η 4.2,
> αλλά δεν ξέρω σε ποια έκδοση βρίσκεται η αντίστοιχη για Linux. Γνωρίζει
> κανείς ποια είναι η τελευταία έκδοση του Mathematica για Linux? Υπάρχει
> πουθενά για κατέβασμα;

  Στην σελίδα της Wolfram Research [0] μπορείς να βρεις ό,τι
πληροφορίες χρειάζεσαι για το Mathematica, όπως: ποια είναι η
τελευταία έκδοση, ποιες πλατφόρμες υποστηρίζει, τι δυνατότητες έχει,
και βέβαια... πώς μπορείς να το αγοράσεις. Δεν προωθούμε την παράνομη
αντιγραφή εμπορικών προγραμμάτων εδώ μέσα· για κάτι τέτοιο ίσως θα
ήθελες να απευθυνθείς κάπου αλλού.

[0] http://www.wolfram.com/

--
Vasilis Vasaitis