Mathematica v4.0 + Linux

drcypher drcypher_lists at yahoo.gr
Sun Dec 15 22:13:00 EET 2002

Γεια σε όλους!

  Τον τελευταίο καιρό ψάχνω να βρω ποια είναι η τελευταία έκδοση του
Mathematica για Linux, μπας και την πάρω από κανέναν πλανώδιο (σε ΤΕΙ,
κτλ). Το μόνο που έχω βρει είναι ότι η τελευταία έκδοση είναι η 4.2,
αλλά δεν ξέρω σε ποια έκδοση βρίσκεται η αντίστοιχη για Linux. Γνωρίζει
κανείς ποια είναι η τελευταία έκδοση του Mathematica για Linux? Υπάρχει
πουθενά για κατέβασμα;

  Τέλος πάντων, εγώ είχα σε CD την έκδοση 4.0, που είχε και έναν
κατάλογο με την έκδοση 4.0 για Linux. Δυστυχώς, όμως, το CD δεν είχε
γραφτεί με σεβασμό προς το case-sensitivity του Linux, συνεπώς όλα τα
αρχεία (και των win και του linux) πάνω στο CD έχουν κεφαλαία ονόματα.
  Εγκαθιστώντας την έκδοση Windows, τα ονόματα πάνω στο fat partiotion
«αποκαταστάθηκαν», και έτσι προσπάθησα να ανακτήσω τα αντίστοιχα ονόματα
του Linux, φτιάχνοντας μια λίστα από τα σωστά ονόματα από το fat, και
μετονομάζοντας τα αντίστοιχα λανθασμένα του Linux. Παρόλα αυτά, δεν
κατάφερα να μετονομάσω όλα τα αρχεία. Αποτέλεσμα φυσικά είναι το Case
Sensitive πρόγραμμα Εγκατάστασης του Mathematica (και φυσικά το ίδιο το
Mathematica) να μην μπορεί να λειτουργήσει σωστά.
  Έχει μήπως κανείς το Mathematica 4.0 για Linux να μου στείλει μια
λίστα με τα σωστά ονόματα αρχείων;

--
Doctor Cypher, Φιλόδοξος Φυσικός Εφαρμογών ;-)
[http://www.hack.gr/users/drcypher]