Tonoi sto Redhat 8

Panayiotis Christodoulou pchristo73 at yahoo.gr
Fri Dec 13 02:25:02 EET 2002

Στις Παρ 13 Δεκ 2002 01:00, ο Vasilis Vasaitis έγραψε:

>   Ερμ, είναι ένα μέχρι τώρα άλυτο πρόβλημα με την GTK+ 2.0 (νιώστε
> ελεύθεροι να με κατηγορήσετε γι' αυτό). Στις εφαρμογές GTK2 / GNOME2,
> θα πρέπει να κάνεις δεξί κλικ στα πεδία εισαγωγής κειμένου και να
> επιλέγεις ως Input Method το XIM (X Input Method). Τότε θα έχεις
> τόνους κανονικά.

Βασίλη,
   Ο Νίκος έγραψε: «Στο Gnome (με XkbOptions "grp:toggle", στο
XF86Config ) ο κερσορας μενει στο ιδιο σημειο χωρις να βγαινει τιποτα
απο ελληνικα (με Arial γραμματοσειρα)»
   Απλώς, υπάρχει πρόβλημα με τους τόνους το οποίο επιλύεται με τον
τρόπο που ανέφερες.
   Παράξενο!

--
Παναγιώτης Χριστοδούλου