Tonoi sto Redhat 8

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri Dec 13 00:59:01 EET 2002

On Thu, Dec 12, 2002 at 12:34:57AM +0200, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Ξερει κανεις πως μπορω να φτιαξω τους τονους στο Redhat 8;
> Στο 7.1 - 7.3 δουλευαν αψογα. Αλλαξε κατι σχετικο στα Χ;
> Οπως στα 7.1 - 7.3 εχω θεσει απλως LC_CTYPE="el_GR".
>
> Αναφερομαι στο KDE.
> Στο Gnome (με XkbOptions "grp:toggle", στο XF86Config ) ο κερσορας
> μενει στο ιδιο σημειο χωρις να βγαινει τιποτα απο ελληνικα
> (με Arial γραμματοσειρα).

  Ερμ, είναι ένα μέχρι τώρα άλυτο πρόβλημα με την GTK+ 2.0 (νιώστε
ελεύθεροι να με κατηγορήσετε γι' αυτό). Στις εφαρμογές GTK2 / GNOME2,
θα πρέπει να κάνεις δεξί κλικ στα πεδία εισαγωγής κειμένου και να
επιλέγεις ως Input Method το XIM (X Input Method). Τότε θα έχεις
τόνους κανονικά.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr