OpenCD: ελληνικό;

Theodore Dounas tdounas at yahoo.com
Wed Dec 11 18:35:01 EET 2002

--- Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr> wrote:
> On 2002-12-11 01:07, Theodore Dounas <tdounas at yahoo.com> wrote:
> > --- Dimitris Anastasiadis <dimanast at nxt.gr> wrote:
> > > oson afora to nomiko thema......
> > >
> > > an mpei i sdoe sto magazi mou pou exo stisei desktops se px.
> > > mandrake kai server se redhat pou ta exo katevasei apo to net
> ti
> > > ginete?
> > >
> > > tha mou zitisoun adies gia ayta i gnorizoun kai aytoi gia to
> > > open-source software?
> >
> > basika den tous endiaferei katholou an einai open h closed source
> ,
> >
> > auto pou theloun na doun einai an plhrwneis forous , opote tha
> > zhthsoun timologia gia kathe software (ypotithetai) pou tha broun
> se
> > H/Y.... opote ta downloaded OSes h programmata den tous
> > kalyptoun,alla an agoraseis mia fora 1 box,kai exeis timologio,
> > mporeis na to foreseis se osous h/y theleis afou h GPL to
> epitrepei
> > kai otan me to kalo erthoun na tous deixeis timologio kai na
> > exhghseis ...auta.
>
> Hmm, giati?  H adeia tou programmatos leei ksekathara oti "den
> eisai
> upoxreomenos na to agoraseis".  Den nomizo na einai upoxreotiko na
> exeis 'timologio' gia kati pou emfanws kai me apodeiksimo tropo DEN
> agorases.

xmm, swsth skepsh , to thema einai oti ypotithetai oti esy
xrhsimopoiheis to software gia emporikous skopous, kai defacto an
xrhsimopoiheis kati gia th douleia sou apo ena molybi mexri ena
aeroplano prepei na exei timologio oti exei agorastei apo thn
epixeirhsh,auth einai h gebikh logikh. gi auto zhtan timologio.

allo paradeigma einai ta free (as in beer) programmata gia windows,
pou mpories na ta katebaseis dwrean.pali h sdoe tha apaithsei
timologio... parolo pou h adeia tha leei oti den einai aparaithth h
agora...basika auto pou tous noiazei einai na sebaloun na plhrwsei
forous ,apo fpa mexri to 2% gia ta pneumatika dikaiwmata.thn eforia
mono auto thn noiazei , oute fia to free endiaferetai oute gia to
open source..