OpenCD: ελληνικό;

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Wed Dec 11 11:42:02 EET 2002

On Wednesday 11 December 2002 04:07, fateswarm wrote:

> Legetai "liiiiiiinux":p

Den 3ereis ti les!!! Ase poy egw trexw FreeLSD etsi kai alloiws ^_^

> De m'aresei ka8olou auth h protash.

Gmt! Kai th skeftomoyna 3 wres!

> Suggnomh, alla _DEN_ mporw na bgazw
> 5.000 dolaria to xrono apo th tseph mou sa foitiths gia na ta dinw sto
> Autocad.

Sta _binaries_ toy autocad.

> H GPL mas dinei auto to extra probadisma, to na to blepeis "guftia" h'
> "parenergia" einai parenergia:>

Mallon parermhneyses thn epilogh ths le3hs. Den einai kakos oros. Shmainei oti
apla den einai h kyria 'energeia'. Einai mia parelkomenh.  H _kyria_ energeia
toy open source einai na kanei prosbasimo se oloys ton kwdika gia ena
programma. H eylogh synepeia einai ta binaries toy kwdika aytoy na mhn exei
nohma na pwlh8oyn efoswn o ka8enas mporei na ta paragei xrhsimopoiwntas ton
kwdika. Kai ayto einai poy diaxwrizei to "tzampa" toy freeware apo to
"tzampa" toy open source.

E3alloy, akoloy8hse th logikh soy anapoda: to oti den dwsame $5.000 gia ton
Internet Explorer den ton anagagei anagkastika kai se Free Software.

> Exeis dikio se auto, alla prosekse, den presbebei to sunolo ths GPL,
> mono to shmantikotero meros, pou einai h eleu8erh xrhsh tou source.
>
> Mh ksexnas epishs pws to "plhrwnw gia na dw to source" spania shmainei
> "mporw na to xrisimopoiisw a8ikto" h' estw me mikres allages.

Ayth h paragrafos einai demenh me to prohgoymeno "symperasma". Giati mporei h
amesh synepeia gia sena poy den diabazeis ton kwdika alla xrhsimopoieis ta
binaries na einai oti exeis eley8erh prosbash se ayta, alla kapoioi alloi 8a
edinan $5.000+ gia na agorasoyn biblia kai alla paremferh wste na mporoyn na
ma8oyn px. pws na ftia3oyn ena ssh client, h ena browser, h ena graphical
environment! Kai ayto pali den 8a htan toso didaktiko oso to na exeis
eley8erh prosbash se oloklhro ton kwdika enos _kanonikoy_ leitoyrgikoy apo
ton phryna mexri kai thn echo.

Akoma kai an den xrhsimopoihseis oyte ena kommati GPL'ed kwdika se ena diko
soy programma mporeis na ma8eis diabazontas pws kapoios allos ekane ayto poy
isws 8eleis na kaneis kai esy. WTF, xrhsimopoiwntas ena open source
leitoyrgiko kaneis den se periorizei kai oyte einai protimhteo na eisai aplos
xrhsths toy. Mporeis (meta apo dikh soy prospa8eia) na symmetexeis kai esy
sthn e3eli3h toy. :)

--
Why marry a virgin? If she wasn't good enough for the rest of them then she
isn't good enough for you.
Running FreeBSD 4.7-RELEASE | mailto:zookie at med.auth.gr
10:38πμ up 23 mins, 1 user, load averages: 0,00 0,00 0,01