OpenCD: ελληνικό;

Michael Iatrou M_Iatrou at freemail.gr
Mon Dec 9 20:18:01 EET 2002

When the date was Monday 09 December 2002 12:57, DJ Art wrote:

Η κατηγοριοποιήση σου είναι υπεραπλουστευμένη.

> 4) Αυτοί που ναι μεν θα σε καταλάβουν για το opensource, θα τους αρέσει
> η ιδέα, αλλά όταν έρθει η ώρα να τους πείς "ξηλώστε Windows", θα σου
> πούνε: "μα γιατί ?? αφού τα opensource προγράμματα, από ότι βλέπω,
> τρέχουν μια χαρά στα windows". εδώ έχεις προωθήσει το opensource, τα
> windows, όμως, δεν έχασαν καθόλου.

Ναι, μόνο που τώρα μπορείς να τους πεις "Μα δεν είδατε πόσο καλά κάνουν την
δουλειά τους τα Open Source εργαλεία, ελάτε να δείτε πόσο καλό είναι και το
Open Source λειτουργικό"
Και τότε υπάρχει περίπτωση κάποιοι, λίγοι πιθανότατα, να έρθουν στο Linux,
γιατί έχουν ήδη δει τη δύναμη του Open Source.
Ακόμα και γι αυτούς που θα μείνουν στα Windows έχεις κερδίσει, γιατί θα έχεις
καταφέρει να τους απομακρύνεις, έστω και λίγο, από το proprietary software!
Και αυτό για αρχή είναι πολύ σημαντικό.
Όταν το Open Source αρχίζει να γίνεται τρόπος ζωής, κερδίζει και το Linux!

> τα windows, γουρούνι στο σακί δεν τα πήρε ??

Όχι απαραίτητα. Τα Windows, δυστυχώς, είναι παντού.
Όλο και κάπου θα τα έχει δει, όλο και κάποιος φίλος θα του είπε πόσο καλά
είναι...
Εξάλλου, είναι πολύ πιθανόν ότι δεν είχε ή δεν του είπαν ότι είχε δυνατότητα
επιλογής άλλου λειτουργικού με το μηχάνημα που πήρε.

> κοίτα, κι εγώ λέω σε όλους να χρησιμοποιούν mozilla και openoffice, αλλά
> αρκετοί που υιοθέτησαν την ιδέα (δηλαδή, δοκιμάζουν και το mozilla),
> ανήκουν στην κατηγορία 2 ή  4.

Λυπάμαι, δεν μπορείς να τα έχεις όλα, ούτε να περιμένεις θαύματα.
Αυτά τα πράγματα γίνονται σιγά σιγά, για την συντριπτική πλειοψηφία του
κόσμου!
Μπορεί να μην γίνεται συνειδητά, αλλά την επόμενη φορά που θα ψάξει για
software θα του περάσει από το μυαλό "μήπως υπάρχει τίποτα Open Source να
κάνω τη δουλειά μου;"... τότε έχεις κερδίσει.

> για να μην ξεφεύγουμε από το thread, όμως. Εδώ έχουμε ένα installfest
> και υπάρχει η πρόταση να μοιραστεί αυτό το CD. Μα, σε ποιούς ??? Σε
> αυτούς που ήδη τους έχεις πείσει και θα τους βάλεις Linux ??
> Σκοπός του fest είναι η διάδοση του linux.

Σε ένα fest δεν πάει μόνο κόσμος που θέλει να βάλει linux... πάει και κόσμος
που είναι περίεργος και απλά θέλει να δει.
Δίνεις το Open CD ελπίζοντας ότι αυτός που θα το πάρει στο επόμενο fest θα
φέρει και το PC του...

--
"Wisdom is knowing what to do with what you know"

 Michael Iatrou
 Department of Electrical & Computer Engineering
 University of Patras, Greece