OpenCD: ελληνικό;

DJ Art djart at linux.gr
Mon Dec 9 13:17:01 EET 2002

On Sunday 08 December 2002 16:26, Michael Iatrou wrote:

> Μα καλά, τι λέτε μωρέ!
> Δηλαδή τι πιστεύετε, ότι μια ωραία ημέρα θα ξυπνήσει ο καημένος ο
> Windows User και θα πει "Σήμερα είναι η ημέρα που θα πετάξω τα
> Windows, θα κάψω ότι proprietary software έχω στην κατοχή μου και θα
> περάσω Debian GNU/Linux και από εδώ και πέρα δεν θα χρησιμοποιήσω
> software που δεν είναι GPLed!" ;

αν θές να το αναλύσουμε, μπορώ να αναφέρω 4 κατηγορίες χρηστών:

1) Αυτοί που θα κάνουν αυτό που λές

2) Αυτοί που δεν τους νοιάζει καθόλου τί είναι το opensource. Θα τρέξουν
το .exe και αν τους κάνει τη δουλειά, θα το χρησιμοποιήσουν, αλλιώς
όχι. άρα είσαι ουδέτερος εδώ.

3) Αυτοί που είναι κολλημένοι στην πειρατεία (οπότε θα σε πούνε και
τζαμπατζή). εδώ έχασες τον καιρό σου

4) Αυτοί που ναι μεν θα σε καταλάβουν για το opensource, θα τους αρέσει
η ιδέα, αλλά όταν έρθει η ώρα να τους πείς "ξηλώστε Windows", θα σου
πούνε: "μα γιατί ?? αφού τα opensource προγράμματα, από ότι βλέπω,
τρέχουν μια χαρά στα windows". εδώ έχεις προωθήσει το opensource, τα
windows, όμως, δεν έχασαν καθόλου.

> Αν δεν δει ο άλλος στο περιβάλλον που έχει συνηθίσει (Windows) πως
> παίζουν αυτά τα έρημα τα Open Source προγράμματα, με τι διάθεση να
> πάει στο Linux; Γουρούνι στο σακί, ο απλός χρήστης δεν παίρνει! Και
> εδώ που τα λέμε, καλά κάνει!

τα windows, γουρούνι στο σακί δεν τα πήρε ??

> Αν θες να προωθήσεις το Linux, δείχνεις στο κόσμο μερικά επιτεύγματα
> της Open Source community και μετά του λες, ξήλωσε τα Windows και
> βάλε Linux.

κοίτα, κι εγώ λέω σε όλους να χρησιμοποιούν mozilla και openoffice, αλλά
αρκετοί που υιοθέτησαν την ιδέα (δηλαδή, δοκιμάζουν και το mozilla),
ανήκουν στην κατηγορία 2 ή  4.

για να μην ξεφεύγουμε από το thread, όμως. Εδώ έχουμε ένα installfest
και υπάρχει η πρόταση να μοιραστεί αυτό το CD. Μα, σε ποιούς ??? Σε
αυτούς που ήδη τους έχεις πείσει και θα τους βάλεις Linux ??
Σκοπός του fest είναι η διάδοση του linux.

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)