Greekglish se Ellhnika | MS Word Ellhnika se PDF

fateswarm admin at www0.org
Sun Dec 8 06:06:02 EET 2002

On Sun, Dec 08, 2002 at 05:12:44AM +0200, Steve Stavropoulos wrote:
> On Sun, 8 Dec 2002, fateswarm wrote:
>
>  katarxas, export LC_ALL=C kai meta tre3e togreek-aspell kai grapse "ela
> re"  kai pata CTRL-D. Dei3e mou to output meta. Epishs dei3e mou to
> output tou: cat `which togreek-aspell` (exei ena mikrouli bug to
> sygkekrimeno script opws eida molis twra, alla asxeto me thn periptwsh
> sou...)

£ togreek-aspell
tr: too many arguments
Try `tr --help' for more information.

£ cat `which togreek-aspell`
#!/bin/sh
tr [abcdefghijklmnopqrstuvwxyzABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ83]
[αβψδεφγηιξκλμνοπκρστυβωχυζΑΒΨΔΕΦΓΗΙΞΚΛΜΝΟΠΚΡΣΤΥΒΩΧΥΖθξ] | sed -e
's/ps/ψ/g' | sed -e 's/PS/Ψ/g' | sed -e 's/ks/ξ/g' | sed -e 's/KS/Ξ/g'

£ tr [abcdefghijklmnopqrstuvwxyzABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ83]
 [αβψδεφγηιξκλμνοπκρστυβωχυζΑΒΨΔΕΦΓΗΙΞΚΛΜΝΟΠΚΡΣΤΥΒΩΧΥΖθξ]
 tr: too many arguments
 Try `tr --help' for more information.

£ tr --version
tr (coreutils) 4.5.2