Greekglish DivX mini-HOWTO

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sun Dec 8 01:15:02 EET 2002

On Sat, Dec 07, 2002 at 06:19:47PM +0200, Giorgos Keramidas wrote:

> Quick & dirty hacks :P
>
> Σαν άτομο που έχω φάει τα νιάτα μου να διαβάζω keymaps σε κονσόλες,
> με προσβάλλει η ιδέα να μπορώ να γράψω ελληνικά και να μην το κάνω
> επειδή κάποιο πρόγραμμα κάνει μια πρόχειρη και "καλούτσικη" δουλειά
> στην μετατροπή των greeklish σε Ελληνικά.
>
> Άντε μην αρχίσω και σας γράφω και στο IRC σε Ελληνικά και πάθετε!

  Κάποιοι από εμάς το κάνουμε ήδη αυτό. ;^) Άλλωστε, ειδικά στο GrNet
που έχει το user mode +t, το οποίο μετατρέπει τα ελληνικά σε greeklish
για αυτούς που δεν μπορούν να τα δουν, το ιδανικό θα ήταν όσοι μπορούν
να γράψουν κανονικά στα ελληνικά να το κάνουν.

  Στην πράξη βέβαια, ο περισσότερος κόσμος έχει συνηθίσει τόσο το
greeklish στο IRC, που όταν βλέπει ελληνικά μέσα στο παράθυρό του,
αναρωτιέται τι έφαγε πιο πριν και τον πείραξε, και τώρα βλέπει
περίεργα πράγματα. ;^)

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr