Kernel: το kill δεν πιάνει αυτο

Άγγελος Οικονομόπουλος aoiko at cc.ece.ntua.gr
Thu Dec 5 19:41:01 EET 2002

On Thursday 05 December 2002 10:38, Pantelis Antoniou wrote:
> Άγγελος Οικονομόπουλος wrote:

> >kala mh biazesai toso, twra opou na nai 8a to steilei. nomizeis oti
> > einai
 eukolo na bgazeis apo to kefali sou noumera? ase pou meta
> > prepei na ta kaneis na moiazoun ligo me to output ths ps, giati mporei
> > na petaxtei kanenas kakoh8hs kai na pei "ma auta apokleietai na exoun
> > bgei apo thn ps, den uparxei F state". nai, mporei na einai duskolo na
> > to pistepsete, alla stis meres mas o kosmos einai toooooso kakos pou
> > kolaei se tetoies leptomereies kai den mporei na ektimhsei th
> > dhmiourgikh douleia tou poster.
> >ntroph, aisxos kai krima mas
> >

> Aman re paidia. Kernel bug einai.

natural selection bug einai[0].

> O 2.5 einai development kernel. An den eisai
> linux developer, MHN TON XRHSIMOPOIEIS.

an anaferesai se mena, lupamai alla ton xrhsimopoiw. blepeis den exw to
"kernel developer" status alla, fuck, den mporw mono na diabazw ton kwdika,
prepei kai na ton blepw na trexei. OTOH, den me peirazei oute to na xtuphsw
bug ston 2.2/2.4. sorry, isws na mhn eimai arketa gkriniarhs, psa3e allou.

an milas genika, tote s/linux developer/oriaka pio e3upnos apo thn kopria,
wste na mporeis na steileis mia an oxi a3iopreph, toulaxiston na mh
spatalaei to xrono ekeinou pou ka8hse na th diabasei, bug report/

> O 2.3 mexri na ftasei sto 2.4 eixe paei se noumero >100.

eisai apo tous tupous pou entupwsiasthkan otan to solaris phge sthn version
7, mantepsa swsta? eisai pera apo ka8e elpida.

> Gia na mhn milhsoume gia to oti den sta8eropoih8hke prin
> to 2.4.9.

nai, kala, ta idia @@ htan kai ston 2.4.15. apo thn allh bebaia uphrxe o k.
Cox, o opoios eteine na dexetai patches apo ton k. van Riel kai to diko tou
dentro to xrhsimopoihsa gia 6 mhnes a n e t a.

> Exei meinei h process se katastash non-interruptible sleep.

ma ton ______ ton ______ ton _______[1], bres mou pou skata anaferetai auto
sto thread kai 8a sou brw quote sto opoio to anairei.

> To mono pou mporei na kanei einai na steilei
> sthn linux-kernel h sto bugzilla gia ton kernel plhrofories pws tou
> synebei.
 Stamathste thn parla epitelous.

/me laughs his head off

Mia skepsh pou mou perase apo to mualo, htan na steilw to arxiko mail,
metafrasmeno, anonuma sthn lkml me CCed ton Al Viro kai meta na kanw
forward tis apanthseis ston OP kai thn lgu.

[0] 8a mporouse na einai kai kernel panic condition:
panic("Illiterate user who couldn't tell SIGKILL from SIGILL if his life
depended on it, can't read man pages, and thinks that he can raise the
dead. Now I _really_ _did_ panic. Somebody help! Abandon ship, least
significant bytes first\n");

[1] kremala XXX

--
Localise input and output in subroutines.
            - The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)