Kernel: το kill δεν πιάνει αυτο

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Dec 5 14:03:01 EET 2002

Στις Τετ 04 Δεκ 2002 10:15 μμ, ο/η Giorgos Keramidas έγραψε:
> Σχεδόν τον παρακαλάει η μισή λίστα να
> στείλει το output της ps εδώ και μέρες.  Είναι προφανές ότι δεν θέλει
> να τρέξει την ps.  Εγώ προσωπικά, από δω και πέρα αν λέω σε κάποιον
> "τι δείχνει το ps" και στο αμέσως επόμενο reply δεν έχει copy/paste
> από ps output θα αγνοώ όλο το γράμμα :P

Ακόμα καλύτερα είναι να πώ τί ακριβώς κάνω και να επαναλάβετε το πείραμα στο
δικό σας σύστημα. Όσοι έχουν 2.5 πιθανόν να δούν αυτά που βλέπω.

Το 'καλό' με το gimp είναι οτι πάντα κολλάει με τον συγκεκριμένο τρόπο. Αυτό
που κάνω είναι απλό: πατάω το [X]  (κλείσιμο παραθύρου) του splash screen.
Έχω gimp 1.2.6. Αμέσως μετά βλέπω 100% user load.

Το process του gimp πλέον προσφέρεται για παιχνίδια. Εκεί αρχίζω να στέλνω
διάφορα σήματα..
Κι όμως, η μετάβαση Z --> R έχει γίνει αρκετές φορές.