Now the computer speaks better Greek than I do!

Giorgos Keramidas charon at labs.gr
Sat Aug 24 13:27:01 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "Nikos Kanellopoulos" <nkan at panafonet.gr>
To: "Giorgos Keramidas" <keramida at ceid.upatras.gr>
Cc: <linux-greek-users at lists.hellug.gr>
Sent: Saturday, August 24, 2002 12:50 PM
Subject: Re: Now the computer speaks better Greek than I do!

> Φίλε Γιώργο, ποιον αφορισμό έκανα εγώ;

Εγώ έκανα αφορισμό.  Στην αμέσως προηγούμενη παράγραφο.

> Ακόμη δεν κατάλαβα τί ακριβώς εννοείς για τους compiler.

Ότι το βήμα στο οποίο έκανες αναβάθμιση του gcc γιατί σου
φάνηκε αργός (στην μεταγλώττιση) σε σχέση με το JDK είναι
αποδεδειγμένο ότι δεν παίζει ποτέ[1].  Αναβαθμίζοντας τον
compiler η νέα έκδοση, που έχει και πιο πολλά features και
καινούρια un-optimized κομμάτια, είναι πάντα πιο αργή στις
μεταγλωττίσεις από την παλιά.

- Γιώργος

[1] Σχεδόν.