Now the computer speaks better Greek than I do!

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Sat Aug 24 12:53:01 EEST 2002

On Saturday 24 August 2002 01:11, Giorgos Keramidas wrote:
> Σχεδόν με μαθηματική ακρίβεια ένας καινούριος compiler είναι πιο αργό
> από έναν που υπάρχει εδώ και αιώνες.  Οι λίγες φορές που αυτό δεν
> ισχύει είναι όταν η νέα version έχει φτιαχτεί με μοναδικό σκοπό την
> βελτίωση της ταχύτητας μια παλιότερης.
>
> Επίσης όλοι οι αφορισμοί είναι λάθος.

Φίλε Γιώργο, ποιον αφορισμό έκανα εγώ;

Ακόμη δεν κατάλαβα τί ακριβώς εννοείς για τους compiler.
Ότι η Java υπάρχει αιώνες πριν την C++; 'H ότι μόνος
στόχος του JDK 1.4  ήταν η βελτίωση της ταχύτητας;
Γιατί οι κλάσεις της Java αυξήθηκαν 40% με το 1.4 .

Νομίζω πρέπει να παραδεχτούμε ότι ο g++ έχει κάποια
σοβαρά προβλήματα ταχύτητας τόσο στην μεταγλώττιση
όσο και στα binaries που παράγει.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net