othonh,internet,c(olo provlimata)

George Pletsas gple at hotmail.com
Mon Apr 29 22:40:01 EEST 2002

katarxhn eyxaristw ta pedia pou mou apadisan alla na tous pw oti exw ta red
hat ta 6.2 kai isws merika pragmata na mhn isxioun apo afta pou mou ipan
,kapoios mou eipe pws gia na allaxw thn analysh ths othonhs prepei na
katevasw to ximian (ximian.com)einai swsto; iparxei ki allos tropos?
alitheia ta cd sta red hat 6.2 posa einai exw mono to prwto; mia allh
erwthsh einai re pedia pws anoigw th c++ kai epishs aporia ine giati den
borw na anoixw ta arxeia apo katalogous sto gnome ; otan paw na anoixw th
c++ me ./c++ apo edwlh gramhs mou leei no input files mipos den thn anoigw
apo ekei? ena allo provlhma kai teleiwnw ine pws den borw na bw
internet(pada gia redhat 6.2 milaw) exw paei internet connection thn exw
kanei modem exei anagnwristei an kai mou to vgazei me ena  trigwno kai ena
thavmastiko kai mou leei broken link apo edwlh gramhs (file modem) opoios
borei na me voithisei kai katalave ton efxaristw poli ta leme