Ελληνικό LaTeX (?!)

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Sun Apr 21 15:43:01 EEST 2002

On Saturday 20 April 2002 18:42, Simos Xenitellis wrote:
> Η τελευταία έκδοση του evolution είναι η 1.0.3.
> Το πρόβλημα που αναφέρεις φαίνεται να είναι πρόβλημα αποσυγχρονισμού
> (σφάλμα) του XKB το οποίο λύνεται αν όντως περάσεις σε άλλο πρόγραμμα
> και επιστρέψεις πίσω στο αρχικό.
>
> Προσωπικά μου έχει συμβεί μερικές φορές αλλά δεν κατάφερα να βρω μια
> αλληλουχία ενεργειών που να προκαλούν το πρόβλημα.
>
> Φιλικά,
> σίμος
>
> Την Σαβ, 20-04-2002 στις 15:23, ο/η Dimitrios Kamenopoulos έγραψε:

Εγώ το παθαίνω με το KDE 2.2 στο Redhat 7.2.
Με το KDE3-b2 που μεταγλώτισσα μόνος μου,
δεν έχω το πρόβλημα. Ούτε το είχα ποτέ με το
SuSE.
Δεν έχω διαπιστώσει όμως τί προκαλεί το πρόβλημα.
Αν κλείσω και ξαναξεκινήσω τό πρόγραμμα που τα
παθαίνει, οι τόνοι επανέρχονται.
--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net