Ελληνικό LaTeX (?!)

Tom Diamond thdiaman at inf.uth.gr
Sat Apr 20 03:26:01 EEST 2002

>1. Υπάρχει τελικά υποστήριξη ελληνικών (και στο κείμενο και στο
>μαθηματικό μέρος ενός κειμένου latex) και μάλιστα με iso8859-7 και όχι
>μόνο με greeklish?

Ναι. Αν χρησιμοποιείς babel τότε θα πρέπει να συμπεριλάβεις την εντολή
\usepackage[iso-8859-7]{inputenc} στο αρχείο σου.

>2. Γίνεται σε αυτό το κείμενο να γράφω ΚΑΙ αγγλικά ΚΑΙ ελληνικά;

Ναι. Για μεγάλα κομμάτια κειμένου μπορείς να αλλάξεις γλώσσα με την
\selectlanguage{greek/american/whatever}. Για φράσεις λατινικών
χαρακτήρων μέσα σε ελληνικό κείμενο είναι πιο εύκολο το \textlatin{my
latin text here}.

>3. Αν όλα αυτά τα άγια που περιγράφω παραπάνω γίνονται, γίνονται για το
>LaTeX 2ε που, όπως διαπίστωσα, έχω;

Χμμμμ, εγώ τι έκδοση έχω; Πρέπει να το κοιτάξω κάποτε ...

Βασικά, το μόνο που έκανα ήταν να πω στο Yast2 να μου εγκαταστήσει all
latex packages. Αυτό που διόρθωσα ήταν η υποστήριξη iso-8859-7 με ένα
απλό cp. Οδηγίες είχα βρει (πριν από 2 μήνες) σε κάποιο τεύχος του magaz
και σε ένα αρχείο Texgreek.tar.gz που κατέβασα από κάπου (δε θυμάμαι από
που). Το συγκεκριμένο tar έχει μερικά docs - tutorials και  τα
απαραίτητα αρχεία για εγκατάσταση ελληνικών. Αν δεν το βρεις κάπου αλλού
παρ' το από εδώ : http://194.177.204.125/~thdiaman/Texgreek.tar.gz (αν
έχεις την υπομονή να περιμένεις τον server μας φυσικά ...).

Good luck,

Tom.

--
Diamonds are for ever ...