Outgoing Mail

akops77 akops77 at hotmail.com
Fri Apr 19 20:30:01 EEST 2002

----- Original Message -----
From: "jim" <jim at infodomi.gr>
To: "akops77" <akops77 at hotmail.com>; "Giorgos Keramidas"
<keramida at ceid.upatras.gr>
Cc: <linux-greek-users at hellug.gr>
Sent: Thursday, April 18, 2002 3:49 AM
Subject: Re: Outgoing Mail

Με τι υπηρεσίες που παρέχει?

> μπορεις με ενα απλο telnet στο mail.teiath.gr στην smtp η αν προτιμας στην
> 25 πορτα να το δεις αν εχει
Αν έχεις συνδεθείς με το dialup των φοιτητών, ξέχνα το!!!...έκει κοπεί το
port 25 για αυτό το υποδίκτυο...

> ναι εχει ξεκινησει αν και ηδη ειναι αρκετα καλο για δυο χρονια dialup που
> εχει γινει με φοιτητες του τμηματος πληροφορικης (οι περισσοτεροι ηταν
> τουλαχιστον αρχικα τωρα εχω καιρο να ασχοληθω με το θεμα)
Πότε έδινε το τμήμα πληροφορικής dialup? Είσαι σίγουρος... ?
Το ΤΕΙ κεντρικά εδώ και περίπου 3 χρόνια δίνει dialup...Αρχικά μόνο σε
λίγους καθηγητές (PSTN) και εδώ και αρκετο καιρό (δεν ξέρω πόσο ακριβώς)
δίνει και σε φοιτητές (64kb ISDN).
Να σημειώσω επίσης οτι στους καθηγητές εξακολουθεί να μην δίνει ISDN..:-)

akops