Outgoing Mail

drcypher drcypher at hack.gr
Tue Apr 16 10:38:01 EEST 2002

Την Δευ, 2002-04-15 στις 20:14, ο/η akops77 έγραψε:
> Πάντος για ρώτα καλύτερα τον τεχνικό υπεύθυνο του ιδρύματος σου για τον αν
> υπάρχει υπάρχει smtp server. Δεν υπάρχει ίδρυμα χωρίς smtp server!!!!
> Αλήθεια, μήπως είσαι από το ΤΕΙ Αθήνας???

:-) Όχι, δεν είμαι από το ΤΕΙ. Για το θέμα έστειλα e-mail και η απάντηση
ήταν η εξής:

> Καλησπέρα σας,

> ο mail.ntua.gr δέχεται smtp συνδέσεις μόνο μέσα από το δίκτυο του ΕΜΠ.
> Αν θέλετε να στείλετε email μέσω του mail.ntua.gr και βρίσκεστε εκτός
> ΕΜΠ η μόνη λύση προς το παρόν είναι το web interface του my.ntua.gr.

> Στη διάθεση σας,
> Παναγιώτης Χριστιάς
> ΚΕΔ ΕΜΠ

Άλλοι άνθρωποι που ρώτησα στου web μου είπαν ότι συμβαίνει για λόγους
ασφαλείας. Γι' αυτό ρώτησα αν γίνεται να στήσω smtp server ώστε να
παρακάμψω εντελώς το ίδρυμα... Το web mail με δυσκολεύει ιδιαίτερα όταν
έχω να διαβάσω εκατοντάδες e-mails την εβδομάδα :-)
BTW, ακούσατε ότι θα αφαιρεθεί το POP access από τους τσαμπατζήδες της
Yahoo!;;;

--
Doctor Cypher, C/C++ Wanna-Be Coder
[http://www.hack.gr/users/drcypher]