Mazi kai to leitourgiko - 8es de 8es.

Al. Andreou ee4299 at ee.teiath.gr
Wed Apr 17 19:35:01 EEST 2002

> Hmmm epeidi kapote kapoios filos tin patise meta apo elegxo tis BSA se
> kapoion pelati tou asxeta an o pelatis eixe agorasei H/Y apo ton gnosto
> mou xoris leitourgiko, efage tis vourdoulies apo ti BSA kai i en logo

1.
Elpizw na ennoeis pws o filos sou efage elegxo apo to SDOE, kai oxi th
BSA, giati tote 8a anarwth8w ti doyleia exei mia etaireia (kai ti
dikaiodosia
kai dikaiwmata) na elegxei alles etaireies.

2.
An enas ypologisths agorastei xwris leitoyrgiko, kai elegx8eis apo to SDOE,
de nomizw na fas prostimo. An exeis leitoyrgiko gia to opoio den exeis
apodei3h agoras kai (kata pasa pi8anotata) kai licenses, tote 8a exeis
problhma.

3.
An o ypologisths exei Linux agorasmeno 'h antigrafh/download/whatever,
tote ti kaneis? Arxizeis ma8hma filosofias stoys elegktes toy SDOE, peri
OpenSource klp?

4.
Sxetika me pneymatika dikaiwmata, hmoyn martyras pragmatika asteias
skhnhs sto Monasthraki, to prohgoymeno Sabbato. Perpatame sto dromo
e3w apo to sta8mo o drcypher kai egw, kai blepoyme apo thn pleyra toy
sta8moy astynomikoys na kanoyn anemeloi thn peripolia toys, kai apo thn
allh pleyra toy dromou ena gero na poylaei CD antigrafes. Eixe ena oloklhro
karotsi apo 'd'ayta...

Go figure.

Pantws, ama kapoios sas exei mpei sto mati, h lysh einai:
http://www.bsa.org/hellas/report/report.phtml . Xafiediliki meta amoibhs :-)
.

Al. Andreou <ee4299 at ee.teiath.gr>
http://nemesis.ee.teiath.gr/~ee4299/