Mazi kai to leitourgiko - 8es de 8es.

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Wed Apr 17 16:36:01 EEST 2002

> [...]
>systima. Nomizw oti to leitoyrgiko systima mporei na xwristei apo ton
>ypologisti kapws efkola.
>
>Yparxei ena orio metaji tou ti pros8eta sou poulaei enas kataskevastis
>kai aftwn pou pragmatika xreiazese.
>
>Einai poly parajeno poy enas kataskevastis na mhn exei ti dynatotita na
>poulisei ypologistes xwris na poulaei kai leitoyrgiko systima. An eimoun
>kataskebastis ypologistwn, 8a eixa tin dynatotita na xamilwsw tis times
>kata arketa evrw. Isws na symbainei kati allo kai oi kataskevastes na
>min mporoun na poulisoun ypologistes xwris na einai mesazontes kai stin

Hmmm epeidi kapote kapoios filos tin patise meta apo elegxo tis BSA se
kapoion pelati tou asxeta an o pelatis eixe agorasei H/Y apo ton gnosto
mou xoris leitourgiko, efage tis vourdoulies apo ti BSA kai i en logo
etaireia pou eixe ekleise min mporontas na anteksei to ypsos ton
prostimon giati meta ton pelati tou p[igan gia elegxo kai se ayton!!!
 Oi en logo kataskeyastes stin Ellada, milao gia desktop PC's koitane na
einai olokliromeno to mixanima kai na exoun apodeiktika stoixeia oti
mazi me to mixanima poulisan kai leitourgiko fovomenoi kapoion elegxo se
kapoion pelati tous min katigorithoun kai aytoi gia synergeia stin
peirateia. Kata tin prosopiki mou gnomi vevaia tha mpouse o pelatis na
ypografei mia symvasi pou na analamvanei oli tin eythyni se periptosi
xrisis peiratikou software alla omos o anypoptos pelatis kai den
anaferomai se emas, otan paei na parei  ena PC kai tou poune kati tetoio
tha kopsei laspi aron aron giati tha skeftei : Pou pao na mplekso ??
 Opote loipon gia na einai isyxoi se ypoxreonoun na agoraseis oti
theloun aytoi kai fysika na karponontai tin promitheia mia pou exoun
arketa kales symvaseis me etaireies san ti Micro$oft kai koitane na
anevasoun tzirous gia na kerdisoun perissoteri ekptosi!!

>An agoraseis enan ypologisti me proegkatestimeno leitoyrgiko systima
>(=win...), tote gia ka8e anagki ypostirijis prepei na apefthin8eis ston
>kataskevasti kai oxi stin etairia tou logismikou...

Nai giati polloi pou poulane mixanakia aposyroun eggyiseis an den
anatrekseis se aytous kai fysika kserei kaneis poia megali etaireia exei
Linux tmima gia service ???

>Ejartate apo poion to agorazeis. An einai mia aprosopi etairia, tote
>pragmati kolwneis.

Ekei apla yparxei kai lysi : Striveis dia tou aravonos ;-)

>Mia tetoia prospa8eia den ginete memonomena.
>
>8a itan kalo na ypirxan noumera gia to poso kostizei se enan
>kataskevasth na proegkatastisei ena leitoyrgiko systima ston ypologisti.
>Epeita me pollaplasiasmo mporei na dei kaneis to synoliko kostos.

Akrivos !!!
Filika
  Stamatis