Επεξεργασία Κειμένου

drcypher drcypher at hack.gr
Fri Apr 12 14:09:01 EEST 2002

Γεια χαρά...
  τον τελευταίο καιρό προσπαθώ να απαλλαγώ από τα Windows, και από dual
boot που έχω το μηχάνημα να αφήσω μόνο Linux (Slack 8.0). Αυτό που μου
έχει μείνει είναι η επεξεργασία κειμένου.
  Θα ήθελα αν γίνεται να μου πείτε είτε σελίδες που ασχολούνται γενικά
με το θέμα (με links κτλ με πακέτα προγραμμάτων) είτε προσωπικές
προτιμήσεις.
  Ψάχνω για κάτι που να υποστηρίζει εκτύπωση, ελληνικές γραμματοσειρές,
μαθηματικά σύμβολα (ρίζες, ολοκληρώματα, κτλ), και αν γίνεται παρεμβολή
εικόνων. Μιας και χρησιμοποιώ gnome, θα προτιμούσα λύσεις είτε γενικά
για X, είτε για gnome.
  Παρεμπιπτώντος, ισχύουν οι φήμες ότι με το UTF-8 ενδέχεται να χάσουμε
τους τόνους; Αν ναι, τι γίνεται για αυτό το θέμα;

--
Doctor Cypher, C/C++ Wanna-Be Coder
[http://www.hack.gr/users/drcypher]