ATI Radeon kai sax2 se SuSE 7.3

John Salatas john at csn.gr
Thu Apr 11 11:11:02 EEST 2002

Ontws auto se kapoia stigmi (mesa sto SK) tha to dokimasw.

> Pragmati, mporei to SaX by default gia th sygekrimeni karta na 8ewrei oti
> prepei na ksekinhsei me, kserw gw, 2400x1800 sta 180Hz.

Oxi to provlima einai oti tou lew oti to maximum refresh tou monitor einai
85Hz. Allazei kanonika stin analysi 1024x768 at 85Hz alla otan tou les na
apothikeusei tis allages pagwnoun ta panta. kai meta apo hardware reset to
/etc/rc.config (pithanon kai alla arxeia) periexei nonsense.

> Yparxei mia (mikrh) pi8anothta na sou leei pou akrivws kollaei sto
> /var/log/SaX.log h sto /var/log/messages h se kapoio allo arxeio tou
> /var/log.
Den bgazei kanena error poli apla epeidi otan emfanizetai to provlima kolaei
olo to systima.