FIXED: Κολλήματα

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Fri Apr 12 00:13:01 EEST 2002

Panagiotis Moustafellos wrote:

>Στις Κυρ 07 Απρ 2002 06:40, ο/η Nikos Theodorou έγραψε:

>Poly pithano to systhma soy na exeis energopoihsei esy h *kapoio* eksypno
>wizard-like script ths dianomhs sou na trexei meta apo kapoio xroniko diastima
>ton apmd.. An den einai swsta compiled o to APM apo ton kernoyla h to ACPI
>tote tha exeis prob..Koitakse to..

Κάτι παρόμοιο ήταν. Στο «Κέντρο Ελέγχου» του Gnome, Desktop >
Screensaver ήταν ενεργοποιημένη η επιλογή «Χρήση διαχείρισης ενέργειαας
- σβήσιμο οθόνης χχ λεπτά μετά την εκκίνηση του screensaver».  Το
απενεργοποίησα και διορθώθηκε.

Επομένως το πρόβλημα δημιουργήθηκε από όποια διεργασία είναι αυτή που
καλείται σε αυτές τις περιπτώσεις. Δεν είναι ο apmd πάντως, καθώς αυτόν
τον απεγκατέστησα πριν από μερικές ημέρες. Υποθέτω ότι τώρα μπορώ να τον
επανεγκαταστήσω :-)

Σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!

Νίκος Θεοδώρου