Κολλήματα

Kekes Stamatis skekes at kosmoslink.gr
Mon Apr 8 15:42:00 EEST 2002

>Egw pali EIXA (past tense) tetoia karta, kai eixa KAI kollhmata.
>Otan thn alla3a, hsyxasa... tyxaio? (Exw akoysei kai apo alloy
>tetoia parapona, pali me nvidia - sygkekrimena TNT2 M64). To
>problhma paroysiasthke se 2 diaforetika mhxanhmata me TNT2, enw
>KAI ta dyo synhl8an molis alla3e h karta. (To prob to eixa kai me
>ton nv driver alla kai me ths nvidia, an kai me ton nv htan poly
>ligotero syxna ta KrasHes)

Den tha diafoniso kathlolou apla emena den mou exoun tyxei tetoia
provlimata me NVIDIA kartoula gia ayto kai anefera kai alles pithanes
aities gia crash.
Nai k i8ego exo TNT2 M64 alla ola mou douleyon kanonika. Tesma me to
simerino hardware ta exoiune kanei mpaxalo. Ti na pei kaneis.

>Fysika, einai kai ayto mia sobarh pi8anothta :) kai ka8oloy
>spanio ws fainomeno!

Yparxei episis periptosi, ( emena mou etyxe prin apo 5 meres ) na
doueyei men i fan tis CPU alla na min efaptetai kala pano ston
epeksergasti. Mexri na do ti ftaiei ta misa m0u mallia asprisane!!
Kalo kouragio pantos..