RE: RE: Κολλήματα

Apollon Koutlides apollon at market.d2g.com
Mon Apr 8 15:23:01 EEST 2002

Egw pali EIXA (past tense) tetoia karta, kai eixa KAI kollhmata.
Otan thn alla3a, hsyxasa... tyxaio? (Exw akoysei kai apo alloy
tetoia parapona, pali me nvidia - sygkekrimena TNT2 M64). To
problhma paroysiasthke se 2 diaforetika mhxanhmata me TNT2, enw
KAI ta dyo synhl8an molis alla3e h karta. (To prob to eixa kai me
ton nv driver alla kai me ths nvidia, an kai me ton nv htan poly
ligotero syxna ta KrasHes)

> myrizei allo pragma. Mipos apo to M/B yparxei kana Power management
> energopoiimeno kai ginetai kati tetio ???
> I mipos exei provlima to fan tis CPU ????? kai meta apo 30 lepta
> yperthermainetai kai pathainei ayta pou pathainei ??

Fysika, einai kai ayto mia sobarh pi8anothta :) kai ka8oloy
spanio ws fainomeno!