Testing Hardware (was Re: dvd)

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Thu Apr 4 18:47:01 EEST 2002

On Thu, 4 Apr 2002 12:56:26 +0300 John Salatas <john at csn.gr> wrote:
> > To kalytero ths ipotheseis einai otan stelneis gia service mia siskevh kai
> > grafeis oti
> > emfanistike to xx provlima se linux.
> > EInai sxedon sigouro oti tha sto antikatastisous dioti den mporoun na
> > anaparagoun to provlima.
> > Vevaia polloi isxirizontai oti efosos se emena den emfanistike to provlima
> > ara
> > den to antikathistw
> > kai fae kai thn xrewsh ekei prepei na fertheis agria
> A!!!!
> S' autes tis periptwseis yparxei i methodos tis "ilektrikis kareklas":
> Protou steiloume ti syskevi gia service tis pername kamposa Volts (analoga me
> ti syskevi) gia na eimaste entelos sigouroi oti den prokeitai na paixei
> se KANENA leitourgiko.
NAi kai afto to kaneis alla sthn esxath periptwsh kai oxi apo thn arxh.
An kai to ftaiksimo ,th mh apodoxhs siskevwn pou den leitourgoun swsta,den to rixnw
stous texnikous tou promhthefth alla sthn mama etairia.
Klassiko paradeigma AMY kai IBM harddisk.
Enas logo pou den tha ksana agorasw IBM einai dioti sthn AMY m!@#$%$$nte genikotera.

Pavlos

--
I love having the feeling of being in control

The surfer of life