Testing Hardware (was Re: dvd)

John Salatas john at csn.gr
Thu Apr 4 12:02:01 EEST 2002

> To kalytero ths ipotheseis einai otan stelneis gia service mia siskevh kai
> grafeis oti
> emfanistike to xx provlima se linux.
> EInai sxedon sigouro oti tha sto antikatastisous dioti den mporoun na
> anaparagoun to provlima.
> Vevaia polloi isxirizontai oti efosos se emena den emfanistike to provlima
> ara
> den to antikathistw
> kai fae kai thn xrewsh ekei prepei na fertheis agria
A!!!!
S' autes tis periptwseis yparxei i methodos tis "ilektrikis kareklas":
Protou steiloume ti syskevi gia service tis pername kamposa Volts (analoga me
ti syskevi) gia na eimaste entelos sigouroi oti den prokeitai na paixei
se KANENA leitourgiko.
Klassiki efarmogi tis parapanw methodou einai oi elatwmatikes mnimes pou
fainontai na douleoun kanonika alla otan pas na kaneis compile kapoia megali
efarmogi (akoma kai se Windows) bgazei trela errors.