Ginete>iso image 1,6Gb spasimo se 3 kommatia??

Nikiforakis Manos manolios at auth.gr
Fri Sep 28 19:26:01 EEST 2001

Πολύ σωστά όσα γράφεις αλλά...
Εχω την εκδοση 5.1d του Norton Ghost και απ'ότι διαβασα στο documentation
που έχει, υπάρχει η δυνατότητα να σπάσει σε τρία κομμάτια εξ' αρχής το
backup, στη συνέχεια να τα κάψω σε 3 cd-άκια κλπ Αυτό όμως λέει ότι γίνεται
αν δεν επαρκεί ο χώρος που του καθορίζεις να γράψει το image file pου
δημιουργεί ή κάτι τέτοιο. Τέλος πάντων δεν εβγαλα άκρη μα θα το ψάξω
καλύτερα -Πρέπει να γίνεται απο command line του DOS.
Για την ώρα αυτό που έκανα είναι αυτό που μου είπε ο Ricudis (μιας και το
cutstream που μου επεδείχθει δε μπόρεσα να το δουλέψω) με την εντολή split
για το σπάσιμο και μετά cat file1 file2 file3 > original_file.something για
την επανασύνδεση.

------
Nikiforakis Manos
Studing Physics in Aristotle University