Ginete>iso image 1,6Gb spasimo se 3 kommatia??

Theodor Dafos terensd at gmx.net
Fri Sep 28 18:26:01 EEST 2001

Nikiforakis Manos wrote:

> Geia xara.
> Exw ena backup tou sklhrou mou apo to Norton Ghost se iso image mege8ous
> ~1,6Gb. Einai dynaton na to spasw se 3 epimerous kommatia gia na to grapsw

Επιτρεψέ μου και εμένα μια παρέμβαση.
Με τους τρόπους που ανέφεραν οι παραπάνω συνομιλητές, για να επαναφέρεις τον
δίσκο σου με το Ghost θα πρέπει να ξαναενώσεις τα κομμάτια και να ξαναφτιάξεις
το αρχείο του 1,6 Gb και μετά να τρέξεις το Ghost.
Το Ghost, από μία έκδοση και πάνω (δεν θυμάμαι ποιά), έχει την δυνατότητα μέσω
της γραμμής εντολών να του δώσεις οδηγίες, να σπάσει το παραγόμενο backup
αρχείο σε ότι μέγεθος επιθυμείς. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να γράψεις τα
παραγόμενα αρχεία σε 3 cd και όταν θα τρέξεις το Ghost για να επαναφέρεις τον
δίσκο σου, θα σου ζητήσει από μόνο του όλα τα cd. Γνώμη μου είναι να
δοκιμάσεις να πάρεις backup με αυτό τον τρόπο, αν βέβαια η έκδοση που έχεις
τον υποστηρίζει. Αν όχι, οι προηγούμενες απαντήσεις νομίζω σε καλύπτουν
απόλυτα.
Και κάτι τελευταίο, αν έχεις την τελευταία έκδοση του Ghost, υπό κάποιες
προϋποθέσεις μπορεί να γράψει τα backup αρχεία κατ΄ευθείαν σε cd.

Ελπίζω να βοήθησα και συγνώμη από τη λίστα για την εκτός θέματος (linux)
απάντησή μου.

Φιλικά
Ντάφος Θεόδωρος