firewall

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Fri Sep 28 18:46:00 EEST 2001

> Mono poy sto linux de sou dinoyn management console kai prepei na agoraseis DYO
> adeies gia na trekseis to management se Windows.

Kai se Solaris i management consola thelei motif libraries!! Yparxei omos kai to
command - line peirazontas kapoia arxeia pou exei kathe policy alla omos ekei
protimo na matho ap'ekso ton emacs para ayto. O emacs moiazei paidikos mprosta se
ayto to teratourgima polyplokotitas.

> Mono poy to VPN einai *entelws* asymbatible metaksy ligaki diaforetikwn
> ekdosewn, ypoxrewnontas se na agorazeis pali kainouries adeies.

Edo symfono apolyta omos to VPN tou einai kati pou stinetai pali paneykola se 5
lepta opos eipe kai pio prin alla omos mono otan yparxeo management console. Me to
xeri einai panagia mou voitha giati pnigomaste.

> Mono poy to Linux module sou petaei kati omorfa kernel panics.

Hmmm ayto to eida apo xeri me ta kernel panic pou sou petaei.

> Mono poy epi kanena xrono kai to pio eykolo pragma ston kosmo htan na kaneis
> DoS attack se ena FW-1 me enabled logging, pragma poy h Checkpoint apekrypte
> peismatwdws.

Nai giati mipos to exei paradextei episima pote????