instead of (another distro) war

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Sep 27 13:51:01 EEST 2001

Hello Nikos!

  On 27 Sep 01, Nikos Mavroyanopoulos wrote to Christos Ricudis with subject
"Re: instead of (another distro) war":

 NM> Μονο structures είχαν τα header files, και τα οποία σε κάθε
 NM> περίπτωση δεν θα μπορούσαν να ηταν διαφορετικά απο του bsd
 NM> και των nt και του os/2.

E, nai, alla de 8a mporousan na einai kai TOSO idia :

BSD Code :

struct highpoint_raid_conf {
    int8_t              filler1[32];
    u_int32_t           magic;                  /* 0x20 */
#define HPT_MAGIC_OK            0x5a7816f0
#define HPT_MAGIC_BAD           0x5a7816fd

    u_int32_t           magic_0;
    u_int32_t           magic_1;
    u_int32_t           order;
#define HPT_O_MIRROR            0x01
#define HPT_O_STRIPE            0x02
#define HPT_O_OK                0x04

Linux code:

+struct highpoint_raid_conf
+{
+       int8_t  filler1[32];
+       u_int32_t       magic;
+#define HPT_MAGIC_OK   0x5a7816f0
+#define HPT_MAGIC_BAD  0x5a7816fd
+
+       u_int32_t       magic_0;
+       u_int32_t       magic_1;
+       u_int32_t       order;
+#define HPT_O_MIRROR   0x01
+#define HPT_O_STRIPE   0x02
+#define HPT_O_OK       0x04
+

ktl ktl. Einai ontws kseka8aro copy/paste.

Kai to problhma einai oti o men BSD kwdikas exei ta klassika BSD copyrights
epanw, ta de include files toy Arjan van de Ven den exoyn TIPOTE - mporei
kapoios na ypo8esei oti isxyei to copyright toy 'including' arxeiou, poy einai
GPL.

Outws h allws, den yparxoyn pou8ena attributes ston Soren h sto FreeBSD. Thn
teleytaia fora poy egine kati tetoio - me to BSD Deflate compression sto PPP an
8ymamai kala - o Linus epemene na mpei *mono* ws module, me 10 ekatommyria "BSD
License" warnings gyrw gyrw.

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.