bsd vs lin (was: instead of (another distro) war)

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu Sep 27 17:16:01 EEST 2001

On Thu, Sep 27, 2001 at 04:55:58PM +0300, Nikos Mavroyanopoulos wrote:

> Οι *bsd kernels, είναι ιδιαίτερα συντηριτικοί στην σχεδιαση τους αυτή είναι η
> διαφορά. Δες τί υπάρχει στον linux kernel και τι στον kernel του freebsd.
> Kάτι σαν το reiserfs δεν θα έμπαινε ποτέ στα *bsd.

Gi' auto kai oi sobares etairies xrhsimopoioun *BSD (ws free lush) n'
kapoio commercial unix (ama 8eloun na sta3oun fragka) kai otan erxetai o X
pitsirikas kai wruetai peri twn pleonekthmatwn tou Linux kai pws prepei
na baloun linux se production servers tou lene na to boulwsei. Kai polu
kala kanoun...

> > Ισως απλως και μονο επειδη το FreeBSD δεν εχει μια Redhat απο πισω?
> είχε το cdrom.com, πολύ μεγαλύτερο απο την redhat (τότε).

Suggnwmh alla 8umatai kaneis to cdrom.com na xrewne pote gia
training courses panw sto FreeBSD gia na gineis certified engineer?

H RedHat konteuei na ginei xeiroterh apo th Sun, ti leme twra...

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]