partition size

v13 at priest.com v13 at priest.com
Tue Sep 25 23:08:02 EEST 2001

On Tuesday 25 September 2001 20:36, Steve Stavropoulos wrote:
> On Tue, 25 Sep 2001, Stoilis Giannis wrote:
>
> > Στις Δευ 24 Σεπ 2001 17:08, γράψατε:
>
> Twra giati den les poios egrapse? H lgu egrapse? Egw egrapsa? Poios?
>
> > > To / an den exei panw tou /usr, /var, /home den pianei se kamia periptwsh
> > > panw apo 100Mb. Tou bazeis 150Mb kai eisai ok.
> > La8os. To /opt den to skefthkes? Ekei mesa einai to kde, to gnome, to
> > StarOffice. Exw thn entupwsh oti kai to mozilla otan einai apo packages tou
> > distribution mpainei epishs ekei mesa. Gia to netscape eimai sigouros pantws.
> > Mono auta, pianoun 500mb ston upologisth mou.
> >

>  Arghhhh,...
>
> 8apse to epitelous ayto to g*mhmeno to Suse. To suse DEN einai linux
> eipame.
>
>  Ta normal distro sto /opt den bazoun TIPOTA. As afhsoume thn kakh
> klhronomia twn commercial Unices pou sto /opt exoun oles tis efarmoges kai
> as perasoume epitelous mprosta antika8istwntas to /opt me to /usr/local.
>
> Nomiza oti htan safes epeita apo to teleytaio distro war oti 8a prepei na
> stamathsoume na asxoloumaste me Suse alla mallon xreiazeste perissoterh
> koubenta gia na peisteite.
 Mporeis na moy peis poy to eides ayto gia to /opt? Me endiaferei afantasta
giati sto fhs 2.2 (nai pali ayto) leei:

       The use of /opt for add-on software is a well-established practice in
       the UNIX community.  The System V Application Binary Interface [AT&T
       1990], based on the System V Interface Definition (Third Edition),
       provides for an /opt structure very similar to the one defined here.

       The Intel Binary Compatibility Standard v. 2 (iBCS2) also provides a
       similar structure for /opt.

       Generally, all data required to support a package on a system must be
       present within /opt/<package>, including files intended to be copied
       into /etc/opt/<package> and /var/opt/<package> as well as reserved
       directories in /opt.

> To command ths hmeras:
> #rm -Rf /opt

Edo tha moy epitrepseis na kano copy&paste kati poy moy eixes grapsei se
proigoymeno mail:
"PS. exeis g*mhsei to quote pou exeis kanei. Einai ola la8os."

<<V13>>