pine users (was: Re: Arrg, to bandwith mou !!)

Yannis Kotsinos zookie at med.auth.gr
Fri Sep 21 07:24:00 EEST 2001

from <muttuser323110> we know you!

> Epeidh kapoios apaithse na grafoume pleon mono se Java :P

hara sto koyragio soy proiniatika na to kaneis kai working ;-)

<snip well archived hellug worm>

na baloyme kai ena randomizer sto out.println me kanena array me strings toy
styl:

"Den mporw na dw ellhnika se konsola. Exw linux 7.1"
"Ti prwtokolla kai malakies einai ayta poy lete to mellon einai to desktop"
"Eiste oloi ka8ikia edw mesa"
"Ti conf kai 3econf, egw pws na to kanw apo to yast se rwthsa"
"DEN EXW EGW TO XRONO POY EXETE ESEIS EDW MESA!!1"
"KDE RulezZZ!1 Sas fagame GNOMADERFARES!!!"
"Ma kai ta windows free einai egw den ta plhrwsa! :-)"

8a arxisw na mazeyw...

ena thread na 3ypnaei ana 3 meres kai na stelnei ena mail, na toys bgaloyme
kai apo ton kopo...

anyway, dinw to teleytaio ma8hma shmera kai thn kanw gia sabatokyriako
a8hnoyla. have a great weekend trellohellug...

-giorgos

--
// We are Java of the Borg.  Resistance is futile.
// You will be converted to bytecode!

and imprisoned inside the jvm FOREVER!!!